Propos SALE mobilna pisarna

Propos SALE je orodje za pomoč terenskim prodajalcem ali pospeševalni službi. Zaradi svoje fleksibilnosti in nadgradljivosti je najboljše orodje za pregled, zbiranje in analizo podatkov o vaših strankah.

NA TERENU: Uporabniku omogoča vpogled v finančno stanje strank, omogoča prejem naročil, izdajo računov, reklamacij, blagajniških prejemkov. Izdelavo raznih dokumentov, kot do pogodbe, dopisi, delovni nalogi... S pomočjo kamere program dovoli shranjevanje fotografij. Izdelan je tudi modul za spremljanje vaših osnovnih sredstev pri strankah.

V PISARNI: Spremljanje dela potnikov in pospeševalcev. Analize in pregledi posameznih dokumentov. Izvozi v vaše računovodske programe.

Moduli programa

Spodaj je le nekaj od naštetih modulov, ki so najbolj uporabljani v našem progrmu

Računi

V skladu z zakonodajo zadostujemo kriterijem pošiljanja računov na FURS

Obiski

Enostaven vmesnik za planiranje in analizo izvedenih obiskov.

Naročanje

Vnos in pošiljanje naročil v klicni center ali dobaviteljem.

Elektronsko podpisovanje

Vsi dokumenti v aplikaciji so elektronsko podpisljivi in varno shranjeni v oblaku

Skladišče

Vodenje skladišča posameznega uporabnika, vnos prejemnic, izdajnic in inventur.

Splošni dokumenti

Možnost vnosa dokumentov iz MS Word, ter njihovo popravljanje in shranjevanje (pogodbe, dopisi)

Anketiranje

Priprava in izvedba anket, ter njihova analiza.

Fotografije

Zbiranje fotografij in njihova analiza po kupcih.

Osnovna sredstva

vodenje in servisiranje osnovnih sredstev nameščenih pri strankah

Prednosti

Enostavna namestitev

Program prenesete iz Google trgovine ali za Windows instalirate instalcijsko datoteko, ter začnete program uporabljati. Ali pa se enostavno prijavite prek brskalnika Google Chrome oz. Safari na sistemu iOS (Apple). Podatki aplikacije se lahko nahajajo na vaših internih strežnikih ali v oblaku.

Razširljivost

Sistem ProposSALE je zasnovan tako, da na preprost način dodajate/odstranjujete module, ki jih trenutno želite uporabljati

Brez povezave

Za uporabo programa ne potrebujete dostopa do interneta. Podatke prenesete na računalnik in sistem uporabljate off-line

Preprosta uporaba

Program odlikuje preprosta uporaba in intuitiven uporabniški vmesnik, ki omogoča hitro uvedbo sistema med vaše zaposlene.

Priklop in povezava

Za stranko uredimo priklop na matični informacijski sistem in s tem sinhronizacijo osnovnih informacij (artiklov, strank). Do nje pa lahko dostopate z vseh vaših naprav, kjer imate dostop do interneta.

Cenik

Zaradi velikega števila različnih variant in modulov, ki lahko vplivajo na ceno, predlagamo, da pred izračunom cene instalacije in vzdrževanja programske opreme kontaktirate našo prodajno službo, ter se dogovorite za obisk oz. izdelavo ponudbe.

  • 0,00€ prvi mesec
    PREIZKUSNO OBDOBJE
  • Neomejeno število uporabnikov
  • Za nove stranke je aplikacija prvi mesec brezplačna, v tem času se lahko uporablja vse funkcije aplikacije.
  • 19,90€ na uporabnika
    na mesec
    OSNOVNA
  • Računi/dobavnice
    Naročila
    Skladišče
  • Kartica kupca
    Pregledi/analize
  • po dogovoru
  • V primeru več uporabnikov in potrebnih modulov, nas pokličite in dogovorili se bomo o najboljši rešitvi za vas

Oprema

Če stranka želi celovito rešitev, nudimo tudi nakup pripadajoče strojne opreme, kjer lahko zaganja naše aplikacija.
Za potrebe uporabe aplikacije propos našim strankam tudi svetujemo pri nakupu optimalne strojne opreme od prenosnih računalnikov do mobilnih tiskalnikov.

Dokumenti

Za osnovno seznanitev z našo aplikacijo smo vam pripravili tudi spodnje dokumente z dodatnimi informacijami.

Demo

Osnovne funkcionalnosti aplikacije lahko stestirate kar v spodnjem oknu.